VBS pentru copiii din sate

Am mai pomenit în trecut despre programele de VBS (Vacation Bible School) pe care le organizăm în timpul vacanței de vară pentru copiii din satele bihorene. Anul acesta am început mai devreme, în Cuieșd și în Mierlău.

Săptămâna aceasta le-am povestit copiilor despre Domnul Isus și despre jertfa lui. Am cântat împreună, ne-am jucat și am învățat – totul condimentat cu bună dispoziție, iar la sfârșit am fost rugați să nu cumva să uităm că suntem întotdeauna bineveniți!

Copiii sunt extraordinari!

vbs_iunie2015

About Asociatia Smiles

Dăruim zâmbete în fiecare zi !
Acest articol a fost publicat în De zi cu zi.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

