Iubind, te dăruiești!

colaj-vizita-batrani-tineri-filadelfia-oradeaCu ajutorul Domnului, sâmbătă, 7 și 14 martie, un grup de tineri din biserica noastră au slujit la azilul de bătrâni din Episcopia, aflat în administrarea Asociației Smiles, unde au fost primiți cu multă bucurie de directoarea Georgeta Opreanu, de personalul asistent și mai ales de cei 36 de vârstnici internați acolo. Tinerii au slujit prin cântare, rugăciune, Cuvânt, precum și purtând conversaţii cu persoanele internate. A fost o experiență extraordinară, marcantă pentru fiecare, iar poveștile de viață ale persoanelor internate acolo și nevoia acestora de a primi dragoste și atenție ne-au sensibilizat inima.

Din mărturiile tinerilor care au participat:

„Experiența mea şi ceea ce mi-a vorbit Domnul pe când stăteam şi îi priveam, când vorbeam cu ei, în mintea mea răsunau aceste cuvinte: indiferent de ceea ce ai avea în viață, chiar şi luxul, bani, putere, nume cunoscut… totul trece, ceea ce rămâne este ce strângem pentru Dumnezeu. Un al doilea lucru la care m-am gandit este viața; am văzut că se scurge şi am avut pe inimă şi am tot mai mult, să mă apropii de Dumnezeu şi să lucrez pentru El.” (Vicențiu Popovici)

„M-au marcat poveștile lor de viață; sunt unii cărora le-a fost luat totul și sunt abandonați acolo, sunt unii care au fost lăsați acolo pentru că nu era cine să aibă grijă de ei permanent. Sunt vizitați uneori, dar se simt oricum singuri fără cei apropiați lor (nicăieri nu-i ca acasă). Cel mai trist e că, mulți dintre ei nu sunt întorşi la Domnul şi ei cred că degeaba se roagă, că şi Dumnezeu i-a uitat. Bucuria de pe fețele lor, când ne văd că mergem să cântăm şi să stăm de vorbă cu ei, mă face să vreau să mă mai întorc acolo.” (Mia Anca)

„Am ales să mai merg la ei fiindcă am vrut să fac parte din viața lor, am vrut să simtă că nu sunt uitați, să simtă prin noi că Dumnezeu îi iubeşte şi Lui îi pasă de fiecare dintre ei.” (Anca Bordas)

„Să pui un zâmbet acolo unde este o lacrimă, să pui speranță acolo unde este deznădejde, să pui dragoste acolo unde este ură, să pui mângâiere acolo unde este suferință, să pui pace acolo unde-i tulburare, să sădeşti mereu lucruri frumoase în sufletele oamenilor şi să le faci bine, mult bine… Asta e ceea ce ne-am dorit şi cred că alături de Isus am reuşit să facem la azil! E o adevărată bucurie să poți sta lângă acei oameni, să poți depăna cu ei amintiri şi la sfârşit să-ți mulțumească, că ți-ai făcut timp să-i asculți.” (Ligia Bateșiu)

«Am avut de toate, însă mi-au luat totul şi m-au abandonat aici… nu mă mai caută» – acestea erau cuvintele unei bătrâne cu ochii în lacrimi, cuvinte care îți răsună în minte mult timp după ce le auzi. Deseori ne îngrozim la simplul gând de a nu mai fi plăcuți de cei din jur sau să nu facem ceva greşit şi să fim marginalizați… Dar să fim uitați, abandonați de persoanele cele mai apropiate, cele mai dragi nouă? Mulți nu ne imaginăm că e posibil. Două ore, fă-ți şi tu timp să-i vizitezi pe cei uitați, fă-ți timp să le aduci măcar o brumă de speranță, de zâmbet. Va conta mult!” (Diana Madar)

În fiecare sâmbătă, între orele 10 și 12 ne dorim să ducem și să fim o binecuvântare pentru ei, conștientizând că ceea ce facem e pentru Domnul. „Adevărat vă spun că, ori de câte ori aţi făcut aceste lucruri unuia din acești foarte neînsemnaţi fraţi ai Mei, Mie Mi le-aţi făcut.” (Matei 25:40)

(Un articol scris de Beni Popa în foaia de informare a Bisericii Penticostale Filadelfia Oradea – Aprilie 2015)

About Asociatia Smiles

Dăruim zâmbete în fiecare zi !
Acest articol a fost publicat în De zi cu zi.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

