Turul de prezentare in Marea Britanie

O bună parte din echipa Smiles a fost plecată zilele trecute într-un tur de prezentare a proiectelor prin tot teritoriul Marii Britanii, așa cum poate știți deja din postările de pe Facebook. Am ajuns în Irlanda, de unde am început întâlnirile cu prietenii și donatorii Smiles, apoi am ajuns în Scoția, Țara Galilor, Anglia.

Am călătorit mult, dar a meritat efortul. Foarte mulți ne-au felicitat, ne-au încurajat și au promis sprijin pentru proiectele noastre, ceea ce este de altfel esențial pentru a putea răspunde nevoilor atâtor oameni pe care organizația noastră îi asistă. Fără acești extraordinari suporteri, nu am putea face o diferență semnificativă în viața celor săraci, ai vârstnicilor, ai celor care nu au locuință sau a copiilor din comunități defavorizate!

Echipa in tur UK 2015

About Asociatia Smiles

Dăruim zâmbete în fiecare zi !
Acest articol a fost publicat în De zi cu zi.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

