Vizită a prietenilor de la Celestica…

vizitaCelesticaOct2014În urmă cu câteva zile am avut din nou ocazia să mergem în vizită la familiile aflate în dificultate împreună cu prietenii noștri de la Celestica. Colaborarea noastră intră acum în al treilea an și le mulțumim pentru toată dedicarea lor. Am avut două zile – Joi (25.09.2014) în care împreună cu Cosmin am vizitat familii din Oradea, iar Vineri (26.09.2014) împreună cu Iby și Monica am fost la Cuieșd unde am vizitat câteva familii din sat, dar și comunitatea de rromi (15 familii). Familiile sau bucurat de pachetul primit, iar copiii au fost și ei bucuroși pentru că au primit bluze noi pentru școală. Mulțumim Celestica pentru toată implicarea voastră și așteptăm finalul acestei luni pentru a aduce împreună zâmbete pe chipul celor aflați în nevoi!

Nelu Cioară, Proiectul „Familii în dificultate”, Asociația Smiles.

About Asociatia Smiles

Dăruim zâmbete în fiecare zi !
Acest articol a fost publicat în De zi cu zi.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Vizită a prietenilor de la Celestica…

  1. Tanasele delia spune:

    Buna ziua.Numele meu este Tanasele Delia, am 37 de ani si sunt din Suceava. Am apelat la dumneavoastra pentru ca nimeni nu vrea sa ma ajute.
    Am un baietel de 7 luni si in luna august anul acesta am fost nevoita sa il dau in plasament temporar la stat. Si de atunci in fiecare zi plang dupa el.

    Din cauza saraciei , a lipsei banilor si a datoriilor am facut o depresie foare severa.
    Am fost la un medic psihiatru care mi-a prescris un tratament cu Seroquel care este foarte scump, nu se da compensat si nu-mi pot permite sa cumpar acest medicament.
    Am si datorii la Provident pe care nu-mi mai pot permite sa le platesc, garsoniera unde stau cu chirie, mai este putin si ma alunga proprietarul pe strazi pt ca nu mai pot plati nici chiria.
    Nu am absolut nici un venit in momentul de fata. Si nici nu pot sa merg la munca din cauza depresiei.
    VA ROG DIN TOT SUFLETUL ajutati-ma sa pot sa ies din datorii , sa imi cumpar medicamentul ca sa ma vindec de depresie si sa pot sa-mi iau copilasul inapoi de la casa de copii.
    Va rog din suflet nu ma lasati sa ajung pe strazi si copilasul meu sa ramana la casa de copii.
    Sunteti poate singura mea speranta. M-am gandit de multe ori sa ma sinucid dar trebuie sa fiu tare pt copilasul meu
    Nici telefon mobil nu mai am pt ca l-am vandut sa pot lua ceva de mancare.
    Cu lacrimi in ochi va scriu randurile astea.

    Daca vreti si puteti sa ma ajutati va dau numarul meu de card. 7261745 , card de debit la Reiffheisen Bank. Nu trebuie decat sa spuneti la ghiseu cifrele care vi le-am dat si numele meu, Tanasele Delia.

    Ajutati-ma cu orice suma, cat de mica este binevenita.

    VA MULTUMESC si Dumnezeu sa va binecuvinteze.

Lasă un răspuns

