Prânz la Gepiu, 2 mai

Am avut plăcerea să ne întâlnim din nou cu prietenii noștri mai în vârstă din Gepiu, pentru un prânz împreună la Centrul Comunitar, așa cum obișnuim să facem ori de câte ori avem ocazia. Astfel, într-o zi de sărbătoare, am dorit să facem o bucurie tuturor, iar o echipă de vizitatori din Irlanda de Nord a fost de asemenea parte a adunării noastre… Am cântat, ne-am amintit de jertfa Domnului, am mâncat împreună, ne-am rugat. La sfârșit au fost date și câteva daruri…

pranz_2mai_1  pranz_2mai_2  pranz_2mai_3  pranz_2mai_4

About Asociatia Smiles

Dăruim zâmbete în fiecare zi !
Acest articol a fost publicat în De zi cu zi.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Prânz la Gepiu, 2 mai

  1. Duca Monica spune:

    Dumnezeu să vă binecuvânteze şi să vă ajute ca să puteți continua ceea ce faceți … ,, Iată eu vin curând ; și răsplata Mea este cu Mine , ca să dau fiecăruia după fapta lui .” Apocalipsa 22:12

Lasă un răspuns

