Şase luni la Smiles

EmilyCa şi creştini, Isus ne învaţă să slujim celorlalţi atunci când putem.
Întotdeauna am avut plăcerea de a-i ajuta pe alții, chiar şi după ce am rămas fără loc de muncă în noiembrie anul trecut. Nu puteam să găsesc o mai bună oportunitate de a deveni voluntar decât cea oferită  de Smiles; așa am început un nou capitol în viaţa mea, ajutând şi purtând de grijă altora şi vorbind despre dragostea lui Isus.

”Nu există o mai mare chemare, decât aceea de a sluji semenului tău, nu există o mai mare implicare decât să ajuţi pe cel slab, nu există o mai mare satisfacţie decât să ştii că ai făcut BINE toate acestea.”

Sunt în România deja de 6 săptămâni şi a fost într-adevăr o aventură de neuitat. Lucrurile pe care le-am văzut şi oamenii pe care i-am întâlnit, poveştile pe care le-am auzit vor rămâne mereu cu mine.

După ce am fost îngrijitoare pentru copii timp de 4 ani, am visat întotdeauna să lucrez ca voluntar, iar la satul de containere, la Gepiu şi la Tileagd am găsit aceasta ca o mare binecuvântare. Sper ca în viitor să-i pot învăţa pe copii câteva cântecele creştine în limba engleză, la schimb cu unele cântecele în româneşte! Diferenţa dintre munca în Londra şi ce am găsit aici este un şoc cultural masiv, iar ceea ce face Smiles schimbă într-adevăr viaţa. Mă simt binecuvântată pentru oportunitatea care mi s-a dat de a-L vedea pe Dumnezeu lucrând prin diferitele proiecte.

Mă uimeşte dragostea şi bunătatea familiilor pe care le vizităm, grija arătată tuturor, indiferent de proiectul în care lucrez, iar puţinul pe care-l au şi zâmbetul de pe feţele lor atunci când îi vizităm, m-a făcut să apreciez cu adevărat cât de binecuvântați suntem cu ceea ce avem.

”Cineva se roagă pentru lucrurile pe care le luăm pe gratis.”

Această experienţă mi-a schimbat deja viaţa şi abia aştept lunile care urmează. Astfel de experiențe pot schimba și viața ta! Nu renunţa niciodată la visele tale, planurile lui Dumnezeu pentru tine sunt uimitoare şi chiar când El pare departe uneori, viitorul pe care-l are pentru tine e cu adevărat special!

Ieremia 29:11 – „Căci Eu ştiu gândurile pe care le am cu privire la voi, zice Domnul, gânduri de pace, şi nu de nenorocire, ca să vă dau un viitor şi o nădejde.”

Rămâneţi binecuvântaţi şi continuaţi să zâmbiţi.

Emily Payne – voluntar Smiles

About Asociatia Smiles

Dăruim zâmbete în fiecare zi !
Acest articol a fost publicat în De zi cu zi... și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

