Tabăra Hurezu

Pentru mulţi dintre beneficiarii Centrului Comunitar Gepiu, săptămâna 9-14 iulie a fost una foarte specială – prima tabară la care au participat!

Luni dimineaţa la ora 7.30, toată lumea era gata de plecare, unii de emoţii nu au putut să doarmă – era prima lor tabară – pentru prima dată erau departe de mama, tata, surori şi fraţi pentru mai mult de o zi. La amiază am ajuns la Tabăra Hurezu, unde s-au adunat cam 100 de persoane din Bihor şi Arad. Dupa prânz am început activităţile, ne-am împărţit pe echipe, am avut un timp de închinare în care am învăţat cum să TRĂIM DUPĂ VOIA LUI DUMNEZEU, am învăţat versete din Biblie şi multe cântări, ne-am jucat şi apoi am trecut la competiţii sportive pe echipe.

În fiecare dimineaţă, după micul dejun, aveam un timp de părtăşie pe echipe unde discutam despre lecţiile învăţate în ziua precedentă şi rememoram versetele învăţate, ne rugam şi ne pregăteam pentru seara talentelor – fiecare echipă trebuia să compună un imn şi să creeze un steag. După timpul de părtăşie, urma lecţia şi versetul de memorat, cântările şi rugăciunea. Apoi până la masa de prânz ne jucam, am făcut drumeţii până în satul vecin, peste dealuri…

După masa de prânz urmau jocurile comune şi competiţiile pe echipe. La ora 17 – ora misionară, care i-a fascinat pe mulţi dintre copii, deoarece au auzit povestea lui Ringu, un copil care trăia într-un trib din India şi se închina duhurilor şi felul în care acesta L-a cunoscut pe Dumnezeul cel adevărat şi cum viaţa lui a fost schimbată. După cină din nou aveam un timp de jocuri şi părtăşia de seară, iar la 22.30 urma stingerea. Pentru că nu toţi ne epuizam energia în acelaşi timp, iar la momentul stingerii mai aveam chef de vorbe… ieşeam la ture, mersul piticului, alergat pe terenul de fotbal. La plecarea din tabără unii dintre noi au plecat cu ceva mai mulţi muşchi.

Vineri seara a fost o seară specială, am avut seara talentelor unde ne-am pus în valoare imnurile şi creativitatea prin steagurile pe care le-am făcut. Unii din copii au făcut demonstraţii de gimnastică, alţii au cântat, alţii au recitat poezii compuse în tabără anume acest eveniment, iar alţii au recitat capitole memorate din Scriptură.

   

Până la plecarea din tabără legaserăm prietenii noi, ştiam cel puţin încă cinci versete noi din Biblie, aveam premii câştigate.

Cu inima împărţită, sâmbătă la amiază ne-am îndreptat spre casă, ne era dor de familie dar în acelaşi timp nu ne-am mai fi despărţit de noii prieteni…

Rebeca Iuonac – asistent social

About Asociatia Smiles

Dăruim zâmbete în fiecare zi !
Acest articol a fost publicat în De zi cu zi.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

