Echipa Smiles pe drumuri… detalii

Ei bine, cum vă spuneam, o parte din echipa Smiles a fost plecată aproape două săptămâni într-un tur de prezentare şi promovare a proiectelor noastre în Regatul Unit. Tema a fost „Poveşti din inimă”.

Fiecare dintre noi am prezentat câte un proiect, am explicat nevoile care apar în munca directă cu beneficiarii, am cântat şi am stat de vorbă cu oamenii… Am avut în medie cam 50-60 de participanţi în fiecare seară, cei mai mulţi fiind deja cunoscători ai  Smiles, dar au fost şi persoane care au aflat pentru prima dată despre noi şi au fost foarte impresionaţi de ceea ce facem.

Mulţumim tuturor celor care s-au rugat pentru noi. Totul a fost foarte bine, iar în cei peste 3000 de km (trei mii!) parcurşi, nu am avut nici un incident neplăcut!

     

Despre rezultate, credem că sunt încurajatoare. Au fost persoane care au donat sume de bani imediat, dar şi angajamente de sponsorizare lunară – ceea ce este poate şi mai important, aceasta constituind baza de finanţare şi dezvoltare a proiectelor…

Aşadar, cu încredere spre viitor!

About Asociatia Smiles

Dăruim zâmbete în fiecare zi !
Acest articol a fost publicat în De zi cu zi.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

