Provocarea tinerilor!

Am auzit suficient de multe păreri legate de implicarea tinerilor în acţiuni caritabile sau de voluntariat şi multe din aceste păreri erau negative: tinerii sunt plictisiţi, nu au chef de nimicnu-i interesează decât Facebook şi Mess... Nu sunt printre cei care să fi crezut asta! Nu toţi tinerii sunt la fel!

Astfel, după ce am discutat cu un tânăr dornic să fie voluntar în proiectele noastre, acesta ne-a oferit posibilitatea de a vorbi unui grup de tineri orădeni, pentru a prezenta ceea ce facem la Smiles. Aceasta m-a încurajat să fiu deschis la minte către astfel de iniţiative, fără a pune o etichetă pe o întreagă generaţie. Am fost încântat de idee, iar luni seara am fost onorat să fiu prezent la întâlnirea acestor tineri la Biserica Filadelfia Oradea, împreună cu colegul meu, Sorin.

Primul gând: O mână de oameni tineri care au ales să se întâlnească aici… nu pentru că veneau musafiri… ci pentru că oricum ar fi venit!

Gândul la încheiere: Oare am vorbit prea mult?

Ni s-a comfirmat că nu am vorbit prea mult  prin faptul că au fost foarte atenţi la ceea ce spuneam dar mai mult decât atât s-au hotărât să fie şi ei implicaţi în dăruirea de zâmbete.

Feedback: Vă mulţumim că v-aţi făcut timp pentru noi!

Încurajare: Întâlnirea aceasta de luni seara, dar şi ce a urmat după, îmi spune încă o dată că „Da, se poate!”

Mulţumim acestor tineri pentru curajul şi dedicarea lor!

UPDATE: Grupul de tineri a hotărât să alcătuiască 10 pachete cu alimente, pentru 10 familii, până luni, săptămâna viitoare! Apoi, sâmbătă, vom merge împreună să vizităm respectivele familii. Vă mulţumim!

Iancu Dan – Asociaţia Smiles

About Asociatia Smiles

Dăruim zâmbete în fiecare zi !
Acest articol a fost publicat în De zi cu zi.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

