Gânduri…

Zilele trecute i-am onorat pe cei plecaţi dintre noi… Stând acolo, lângă mormântul bunicilor mei, am rememorat ultimele luni din viaţa lor… şi am regretat că nu i-am preţuit mai mult, nu i-am vizitat mai des şi nu le-am mulţumit îndeajuns pentru ce au făcut pentru mine… Dar m-am bucurat, pentru că Dumnezeu m-a binecuvântat cu bunici atât de minunaţi şi cu atâtea amintiri frumoase!

Printre lacrimi, regrete şi zâmbete, gândul m-a purtat către persoanele care sunt la centrul rezidenţial pentru persoane vârstnice din Cihei. În ultimele săptămâni, de la deschiderea centrului, am auzit atâtea poveşti de viaţă care m-au marcat! Bătrâni care sunt uitaţi de cei dragi lor şi îşi petrec ultimii ani din viaţă în singuratatea casei, fără cineva care să le ofere dragostea şi îngrijirea de care au nevoie. Dorinţa Asociaţiei Smiles este să ajungă la cât mai multe astfel de inimi singure, să aducem bucurie în viata lor şi să-i ajutăm să trăiască cu demnitate, atât cât Dumnezeu a hotărât pentru fiecare dintre ei.

Mi-am făcut un obicei din a merge de câteva ori pe săptămână să-i vizitez, să-i întreb cum mai sunt. Nu mi-am dat seama că un gest atât de mic are o importanţă atât de mare pentru ei, decât atunci când una dintre doamne mi-a mulţumit că îmi pasă de ea şi că nimeni nu a mai întrebat-o de luni de zile dacă e bine. Mi-a mai spus şi că îi mulţumeşte zilnic lui Dumnezeu pentru noi şi pentru ceea ce facem noi pentru ei.

Gesturi mici, obiceiuri aparent neînsemnate, produc mari schimbări în viaţa celor de lângă noi… nu lăsaţi să treacă vremea, preţuiţi-i pe cei de lângă voi, arătaţi-le cât de mult îi iubiţi… iar dacă aţi rămas singuri, nimeni nu e singur pe pământ… Veniţi şi vizitaţi-ne!

Georgeta Opreanu, manager proiect Centrul de Bătrâni Cihei

About Asociatia Smiles

Dăruim zâmbete în fiecare zi !
Acest articol a fost publicat în De zi cu zi.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Gânduri…

  1. Vasiliu Maria spune:

    Sunt pentru! Cum procedam?! Nu pot ramane indiferenta!

  2. Mulţumim! Îţi stăm la dispoziţie cu orice informaţii! Scrie-ne un e-mail şi spune-ne cum ai dori să te implici! Totul este posibil, unde există bunăvoinţă!…🙂

  3. Vasiliu Maria spune:

    As putea sa donez carti, as putea sa merg sa stau de vorba cu ei intr-o zi a saptamanii, as putea sa ii ajut sa isi faca plimbarea de dupa amiaza, mi-as dori sa le ascult povestile de viata …

  4. Ne bucuram Maria pentru dorinta ta de implicare. Colega noastra care este manager de proiect va lua legatura cu tine printr-un email probabil, poate chiar azi. Apreciem deschiderea pentru a-i ajuta pe prietenii nostri in varsta!

Lasă un răspuns

