“Un click dat… un destin schimbat!” – final campanie

Am ajuns la finalul campaniei de strângere de clickuri, pentru programul de granturi al Raiffeisen Bank. Am desfăşurat astfel prima acţiune de marketing şi promovare a Asociaţiei Smiles în România, printre români!

Am învăţat câteva lucruri, foarte importante, pe care sperăm să le putem aplica pe viitor, iar mai mult decât toate, am primit dovada susţinerii din partea multor oameni. La final, chiar dacă nu ne-am clasat printre primele zece locuri – care au primit finanţarea – rezultatul ne încurajează şi ne determină să mergem înainte! La următoarea campanie, va fi şi mai bine!

Până la final deci, am adunat 847 de voturi, din partea a numeroşi simpatizanţi ai proiectului nostru, ne-am clasat pe locul 20, din 150. Vă reamintim, Smiles a prezentat un proiect pentru persoanele fără adăpost din Oradea, pe care l-am demarat deja, dar care are nevoie de susţinere financiară foarte serioasă, în mod continuu. Pentru edificare, bugetul de cheltuieli este undeva la 10.000 ron. Lunar!

Dorim să vă mulţumim tuturor celor care aţi votat pentru noi, pentru proiectul nostru, pentru oamenii fără adăpost! Vă mulţumim şi suntem recunoscători pentru sprijinul acordat! De asemenea, celor care ne-aţi promovat pe bloguri, pe forumuri, pe reţele… Un mare „like” pentru voi toţi! Sperăm să ne rămâneţi aproape şi pe viitor!

Nu uitaţi să vizitaţi www.asociatiasmiles.ro şi www.asociatiasmiles.wordpress.com, unde postăm aproape zilnic informaţii din proiectele noastre.

Fiţi binecuvântaţi de Domnul!

Smile! 🙂

Despre Asociatia Smiles

Dăruim zâmbete în fiecare zi !
Acest articol a fost publicat în De zi cu zi.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu